Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Έκλεισε στον ΑΝΤ1 ο Νίκος Χατζηνικολάου;


O Nίκος Χατζηνικολάου συναντήθηκε πριν από τρεις εβδομάδες στο σπίτι γνωστού διαφημιστή με τον Θοδωρή Κυριακού, ο οποίος ενώπιον τρίτου προσώπου μάλιστα τον ρώτησε χαρακτηριστικά: «Πότε θα έλθεις στον Ant1;» Όταν το τρίτο πρόσωπο επικαλέστηκε οικονομικά θέματα βάσει των οποίων ο δημοσιογράφος, εκδότης και παρουσιαστής δεν τα έχει «βρει» με το Μαρούσι, Χατζηνικολάου και Κυριακού κοιτάχτηκαν και διέκοψαν την συζήτηση. Μάλιστα, τον σχετικό διάλογο έφερε στο φως η εφημερίδα Το Πρώτο Θέμα, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει ποιος ήταν ο παρουσιαστής στον οποίο έκανε κρούση ο κος Κυριακού. Αλλωστε, μεγάλο όνομα που να αναζητά τηλεοπτική στέγη είναι μόνον ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Με συνεχή tweets στην σελίδα του, δεν σταματά να μιλά για το πόσο άσχημα είναι τα πράγματα στο Alter και το πόσο δύσκολη έχει γίνει η κατάσταση για όλους τους εργαζομένους, ενώ δεν κρύβει την ανησυχία του με σχόλια τύπου «το alter είναι ουσιαστικά κλειστό».
Όμως, η απάντηση που έδωσε όλες τις λεπτομέρειες του θέματος, ήλθε από τον ίδιο μέσα από την ραδιοφωνική του εκπομπή στον Real Fm το πρωί της Δευτέρας (14/11).
«Επειδή με ρωτάτε όλοι τί θα γίνει με το Alter και αν θα ξαναβγώ στην τηλεόραση, θέλω να σας πω ότι τα πράγματα στο Alter δεν τα βλέπω καλά. Οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε επίσχεση εργασίας. Το κανάλι παίζει μόνο κονσέρβες, με ταινίες και σειρές, δεν παίζει πλέον ούτε ειδήσεις, ούτε ενημερωτικές εκπομπές. Έκλεισαν ένα χρόνο ταλαιπωρίας οι εργαζόμενοι. Από πέρυσι Οκτώβρη - Νοέμβρη άρχισε αυτή η περιπέτεια: μια πληρώνω, μια δεν πληρώνω και μετά δεν πληρώνω καθόλου. Το Alter έχει μπει σε ένα δρόμο που δεν ξέρω αν έχει επιστροφή» είπε αρχικά ο γνωστός άνκορμαν και συνέχισε: 
«Προσωπικά, αισθάνομαι ότι, αφού έφαγα τον γάιδαρο, θα φάω και την ουρά. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα περιμένω, να δω, στον χρόνο που διαρκεί και το άρθρο 99, αν υπάρξει κάποια εξέλιξη. Μετά τις γιορτές, όμως, αισθάνομαι ότι πρέπει να βρω ξανά ένα τηλεοπτικό βήμα. Άλλωστε στην τηλεόραση είμαι ένας απλός εργαζόμενος και δεν έχω αποφασίσει από τα 49 μου να διακόψω την πορεία μου. Είμαι πολύ νέος για να μείνω εκτός τηλεόρασης. Θα περιμένω το Alter μέχρι το τέλος του χρόνου, και, μετά τις γιορτές, θα επανακαθορίσω την πορεία μου. Πάντως, μετά τις γιορτές θα είμαι σε τηλεόραση. Τώρα, θα είναι το Alter; Μακάρι… Αν όμως το Alter δεν μπορεί να συνεχίσει, εγώ δεν πρόκειται να μείνω εκτός τηλεόρασης τα επόμενα χρόνια. Το λέω αυτό για μερικούς που χαίρονται αυτές τις μέρες. Θα συνεχίσω μετά τις γιορτές. Ίσως μου κάνει και καλό αυτή η αγρανάπαυση. Μετά από 21 χρόνια, κάθε βράδυ… να δω, ρε παιδί μου, πώς είναι και το φως εκείνη την ώρα, στις 8-9 το βράδυ. Βέβαια μόνο σκοτάδι βλέπω, και το λέω και μεταφορικά αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά και κατέληξε: «Αυτή είναι η θέση μου, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θα τους περιμένω. Ομως, μετά του Αη Γιαννιού είμαι ελεύθερος».
H αλήθεια πάντως είναι ότι οι δραματικές πολιτικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών, τα οικονομικά δεδομένα και κυρίως οι μαραθώνιες συνδέσεις των καναλιών, η συνεχής πληροφόρηση και όλο αυτό το σκηνικό, χωρίς Χατζηνικολάου, δεν «έλεγε». Η απουσία του ήταν κάτι παραπάνω από εμφανής. Πόσο μάλλον για τον ίδιο, που το πολιτικό ρεπορτάζ κυλάει στις φλέβες του.
Αυτή δεν ήταν η πρώτη κρούση από το Μαρούσι. Και όπως όλα δείχνουν, το θέμα έχει «κλείσει», δεδομένου ότι τα πράγματα στο Μπουρνάζι δεν φτιάξουν. Ακόμη όμως και να ανοίξει το Alter, μόνος του έλεγε πριν από λίγο καιρό, ότι έχει… ξενερώσει τόσο πολύ που δεν ξέρει τι θα ήθελε πια από το Alter. Για να δούμε τι θα φέρει ο Αγιος Βασίλης φέτος στον Ant1… 





0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution