Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

Βγάζουν τα υπάρχοντα τους "στο σφυρί" για να επιβιώσουν


Η οικονομική κρίση σπρώχνει πολλούς ανθρώπους να βγάζουν τις περιουσίες τους στο σφυρί για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην! Μη μπορώντας να ανταποκριθούν στις οικονομικές τους εκκρεμότητες, αναγκάζονται να πουλήσουν ακόμη και τα αυτοκίνητα ή τα προσωπικά τους αντικείμενα μεγάλης αξίας για λίγα μόλις ευρώ.

Η Μαρία Μπέσσα είναι άνεργη εδώ και δύο χρόνια. «Δυστυχώς, δεν έχω σταθερή δουλειά και αναγκάζομαι να μοιράζω φυλλάδια έξω από σταθμούς του μετρό» λέει η ίδια στην «Espresso». «Πρόσφατα δεν είχα χρήματα για να εξοφλήσω λογαριασμούς και υποχρεώσεις και πούλησα μερικά πολύτιμα αντικείμενα σε ένα ενεχυροδανειστήριο.

Συγκεκριμένα, έδωσα μερικά δαχτυλίδια, κάποια παλιά ρολόγια, αλλά και αρκετά χρυσαφικά. Τα χρήματα που πήρα ήταν ελάχιστα σε σύγκριση με την πραγματική αξία των αντικειμένων. Δεν περίμενα να φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά είχα μεγάλη ανάγκη και δεν μπορούσα να κάνω διαφορετικά».

Η Μαρία μας λέει ότι τους τελευταίους μήνες αδυνατεί να καταβάλει ακόμη και το αντίτιμο των 1,40 ευρώ για το εισιτήριο του ηλεκτρικού, ενώ δηλώνει κουρασμένη και αηδιασμένη από την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα: «Πέρσι πήγαινα στο σούπερ μάρκετ και με τα ψώνια που έκανα γέμιζα το ψυγείο μου για όλη την εβδομάδα. Φέτος έρχομαι με ελάχιστα ευρώ και αγοράζω μόνο το φαγητό της ημέρας. Μετακινούμαι με τον ηλεκτρικό, αλλά δεν βγάζω εισιτήριο, όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί δεν έχω λεφτά! Αν δεν αλλάξει κάτι σύντομα, θα μας αναγκάσουν να βγούμε στην παρανομία!»

Ανεργος και πατέρας τριών παιδιών, ο Σάκης Νασούφογλου μας λέει ότι πρόσφατα έχασε το αυτοκίνητό του επειδή δεν είχε να πληρώσει τις δόσεις του δανείου στην τράπεζα, ενώ δηλώνει έτοιμος να πουλήσει ακόμη και τα χρυσαφικά της γυναίκας του!

«Για είίκοσι έξι ολόκληρους μήνες πλήρωνα το δάνειό μου κανονικά, κάθε μήνα στην ώρα του! Ωστόσο, όταν ξέμεινα από λεφτά και καθυστέρησα τις πληρωμές για τρεις μήνες η τράπεζα δεν υπολόγισε τίποτα και μου πήρε το αμάξι» λέει.

«Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα αναγκαστώ να δώσω... κοψοχρονιά ακόμη και τα κοσμήματα της γυναίκας μου. Αν δεν έχουμε να φάμε, θα πουλήσω ό,τι μπορώ για να εξασφαλίσω χρήματα. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το καλύτερο θα ήταν να τα πουλήσω όλα και να φύγω στο εξωτερικό».

Την ίδια ώρα, απογοητευμένη δηλώνει και η σύζυγος του κ. Σάκη, Ειρήνη, που μας λέει: «Είμαι άνεργη εδώ και δύο χρόνια και δεν βλέπω φως πουθενά. Φοβάμαι πως σύντομα θα μας κόψουν ακόμη και το ρεύμα ή το νερό».

Η Πία Νακέλη πιστεύει ότι η υπομονή του κόσμου κρέμεται από μία... κλωστή! Η ίδια μας λέει χαρακτηριστικά: «Προσωπικά, θα πουλήσω ένα αυτοκίνητο που κληρονόμησα για να απαλλαγώ από ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας και λοιπά έξοδα.

Επίσης, έχω βάλει φρένο στις αγορές μου και έχω περιοριστεί στα απολύτως απαραίτητα». Για φίλους της που αναγκάστηκαν να πουλήσουν το αυτοκίνητό τους προκειμένου να απαλλαγούν από τις δυσβάστακτες δόσεις του δανείου κάνει λόγο η Ρένα Γαρυφάλλου:

«Αν σφίξουν και άλλο τα ζωνάρια, τότε μπορεί και εγώ να ακολουθήσω το παράδειγμα των φίλων μου και να πουλήσω το αυτοκίνητό μου για να γλιτώσω από ασφάλειες και βενζίνες. Για την ώρα, έχω κόψει τις εξόδους, ενώ ψωνίζω με τα μισά λεφτά απ’ ό,τι πέρσι».

Τεράστια προσπάθεια για να παραμείνει ψύχραιμη καταβάλλει η Μήνα Ζαχαροπούλου που μας λέει πως δεν πρόκειται να πουλήσει τίποτα αφού όλα είναι ήδη... πουλημένα! «Οι μέρες που περνάμε είναι δύσκολες και ο κόσμος στριμωγμένος. Με όλα αυτά που γίνονται χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να παραμείνεις ψύχραιμος!»
Espressonews

2 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να δούμε πού θα καταλήξει όλο αυτό....

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως η κατάσταση έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution