Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Το συγκινητικό μήνυμα της κόρης του Paul Walker

Με λίγα λόγια που προκαλούν συγκίνηση, η 15χρονη κόρη του Πολ Γουόκερ αποχαιρετά τον πατέρα της, τον «ήρωά της», όπως τον αποκαλεί, γράφοντας στο facebook λίγα λόγια για αυτόν.
«Όταν ήμουν μικρή, μου έμαθε να περπατάω, να χαμογελάω και να μην τα παρατάω ποτέ. Τον αγάπησα πριν ακόμα μάθω τι είναι η αγάπη. Ήταν ο ήρωας μου. Ο αληθινός μου ήρωας. Θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου. Κλαίω την ώρα που γράφω αυτό. Έφυγες αλλά θα μείνεις αξέχαστος. Αναπαύσου εν ειρήνη μπαμπά!», έγραψε η Meadow Walker και ανέβασε μία φωτογραφία από την εποχή που ήταν μικρή και βρισκόταν στην αγκαλιά του μπαμπά της.

 

-->

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution