Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Οι δύσκολες στιγμές για την υγεία της Λιάνας Καννέλη

Η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Καννέλη αποκάλυψε ότι πριν από έξι χρόνια έπαθε το πρώτο έμφραγμα και πριν από τέσσερα το δεύτερο ενώ έχει υποστεί 24 χειρουργικές επεμβάσεις λόγω πολλών προβλημάτων υγείας που έχει ακόμα και σήμερα.

«Μπήκα 24 φορές στο χειρουργείο για διάφορα ζητήματα και το πήραν είδηση μόνο τις δύο. Είμαι ανθεκτικός άνθρωπος».

Τις δύσκολες αυτές στιγμές τις πέρασε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας αφού όπως υπογράμμισε ο δρόμος της ανάρρωσης είναι μοναχικός.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που τα περνάω μόνη μου. Έχω κάνει επεμβάσεις όπως πολύποδα στον λαιμό, στο έντερο… Δεν θέλω να λέω, όμως, το ιατρικό μου ιστορικό σε μία εποχή που οι συνάνθρωποί μου υποφέρουν και βρίσκονται σε μία δύσκολη κατάσταση».


0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution