Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Η Ολυμπία Χοψονίδου μιλά για τον γάμο της με τον Βασίλη Σπανούλη

Η Ολυμπία Χοψονίδου μίλησε στο TLIFE για τις προετοιμασίες του γάμου και τα επόμενα σχέδιά της...
Για τις προετοιμασίες και το νυφικό:
Έχουν γίνει οι προετοιμασίες και όλα πάνε καλά. Έχω βρει και το νυφικό και τα παπούτσια. Το νυφικό είναι Ell Saab και το πήρα από το “Pronovias” σε απλή γραμμή, δεν είναι δηλαδή φουσκωτό και τέτοια. Είναι όλο με δαντέλα και το χρώμα του είναι ιβουάρ. Θα το συνδυάσω μ'ένα ζευγάρι γόβες, που τις έχω παραγγείλει από το εξωτερικό και τα μαλλιά μου θα τα έχω κάτω ίσια.

Πώς θα είναι ο στολισμός της εκκλησίας;
Επειδή θα γίνει ο γάμος στο κτήμα “Νασουτζικ” ο χώρος από μόνος του είναι ωραίος, οπότε δεν θέλει και πολλά πολλά πράγματα. Θα έχουμε πολύ λίγα διακριτικά ανθοδεσίματα με λευκά λουλούδια.
Ποιοι θα είναι οι κουμπάροι σας;
Κουμπάροι θα είναι δύο φίλοι μας. Ο ένας είναι φίλος του άντρα μου και ο άλλος δικός μου.
Ο γιος σας θα είναι μαζί σας στην τελετή;
Θα προσπαθήσουμε να είναι μαζί μας, γιατί είναι πολύ μικρός ακόμα. Θα δείξει η πορεία. Θέλουμε να είναι μαζί με τα 6 μικρά κοριτσάκια που θα είναι τα παρανυφάκια μου.

Πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι μετά τον γάμο;
Τι να αλλάξει; Τίποτα απολύτως. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι στη ζωή μας, γιατί ήδη είμαστε οικογένεια. Ο γάμος συμβολίζει το ιερό δέσιμό μας και θα είναι η ευλογία του Θεού! Αυτό, τίποτα άλλο.
Έχεις άγχος για το γάμο;
Καθόλου, καθόλου. Ήμουν πολύ χαλαρή με αυτό το θέμα. Πραγματικά δεν έχω καθόλου άγχος... Με ενδιαφέρει στο γάμο να έχει καλό φαγητό και μουσική και τελείωσε. Να περάσει καλά ο κόσμος, να περάσουμε καλά και εμείς και να το θυμόμαστε!
Θα πάτε ταξίδι του μέλιτος;
Ναι, θα προσπαθήσουμε τουλάχιστον, γιατί ο άντρας μου έχει την Εθνική μετά. Ξεκινούν πολύ γρήγορα οι αγώνες, αλλά αν έχουμε χρόνο θα πάμε. Σκεφτόμαστε για ένα ταξίδι στο εξωτερικό...


Χάρη στο επάγγελμα του άντρα σου πηγαίνεις συχνά πια στο γήπεδο. Παίρνεις και τον μικρό μαζί ή φοβάσαι;
Τις περισσότερες φορές τον παίρνω μαζί μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλώς, στους μεγάλους αγώνες που έχει πολύ κόσμο και είναι και αργά η ώρα προσπαθώ να τον αφήνω σπίτι, γιατί είναι πολύ μικρός ακόμη.
Θα ήθελες όταν μεγαλώσει ο γιος σου, να ασχοληθεί με το μπάσκετ;
Το έχουμε σκεφτεί. Ο πατέρας του σίγουρα θα ήταν χαρούμενος αν ασχοληθεί με το μπάσκετ. Εγώ δεν ξέρω. Θέλω να κάνει ό,τι θεωρεί εκείνος καλύτερο. Όταν μεγαλώσει θα αποφασίσει μόνος του.
Αν ο σύζυγός σου πάρει μεταγραφή για άλλη ομάδα και χρειαστεί να φύγετε θα τον ακολουθήσεις;
Αλίμονο εννοείται ότι θα πάω μαζί του. Το έχω σκεφτεί αρκετές φορές... Πάντα υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, τίποτα δεν είναι σίγουρο. Όπου και να πάει θα τον ακολουθήσω. Ξέρω ότι το επάγγελμά του είναι λίγο περίεργο και “κουραστικό”, νιώθεις πίεση, δεν είναι τόσο απλό. Δεν είναι η μέρα του αγώνα και τελείωσε. Είναι οι προπονήσεις τους, τα ταξίδια, το ότι δεν ξέρεις αν την επόμενη χρονιά θα είσαι στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό. Αλλά από τη στιγμή που αποφασίζεις να κάνεις μια οικογένεια και να είναι για πάντα με αυτόν τον άνθρωπο, κάνεις και θυσίες...


Έχεις σκεφτεί για δεύτερο παιδάκι;
Εννοείται. Όποτε έρθει με το καλό!
Για κοριτσάκι ή αγοράκι;
Αυτό δεν το προγραμματίζεις. Θα ήθελα κι ένα κορίτσι, αλλά και αγόρι να είναι δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ο πατέρας πιο πολύ θέλει κορίτσι.
Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σου;
Αυτή την περίοδο ασχολούμαι με τον γιο μου και τον άντρα μου. Για επαγγελματικά σχέδια δεν έχω κάτι. Ασχολούμαι πολύ με το παιδί και δεν έχω προλάβει να σκεφτώ και τίποτα άλλο προς το παρόν.
Εμείς τους ευχόμαστε η ώρα η καλή!
Tlife

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution