Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Υπέγραψε στην Αλ Αϊν ο Σκόκο

Η μετακίνηση του Σκόκο στην Αλ Αΐν είναι πλέον γεγονός. Ο Αργεντινός έβαλε την υπογραφή του στο διετές συμβόλαιο (με οψιόν επέκτασης για έναν ακόμα χρόνο) και το μόνο που απομένει είναι η επίσημη ανακοίνωση του αραβικού συλλόγου! Οι άνθρωποι της Αλ Αΐν βρέθηκαν στην Αργεντινή προκειμένου να υπογραφεί το συμβόλαιο, το οποίο θα αποφέρει στον Σκόκο περίπου έξι εκατ. ευρώ, ενώ η ΑΕΚ θα πάρει συνολικά 2,8.

Ο τεχνικός της ομάδας, Κοσμίν Ολαρόιου, με δηλώσεις του στο NovaΣΠΟΡ FM, στάθηκε στα ηγετικά προσόντα που έχει ο Σκόκο, λέγοντας ότι μπορεί να πάρει στις πλάτες του την Αλ Αΐν: ««Χθες βράδυ υπέγραψα κι εγώ το δικό μου συμβόλαιο κι εκεί ενημερώθηκα από τον πρόεδρο για τη μεταγραφή του Σκόκο. Τον γνωρίζω ως παίκτη, αφού έχω παρακολουθήσει dvd με παιχνίδια του. Πρόκειται για έναν πολύ ικανό ποδοσφαιριστή, που έχει όλα τα προσόντα για να ηγηθεί της ομάδας».

«Θα γυρίσω μόνο για την ΑΕΚ»
Μετά την υπογραφή του συμβολαίο του, ο Σκόκο με δηλώσεις του ευχαρίστησε την διοίκηση, τον Δώνη και τον Χιμένεθ, ενώ ξεκαθάρισε πως αν γυρίσει ποτέ στην Ελλάδα, θα είναι μόνο για τους «κιτρινόμαυρους»!

«Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα απ' την καρδιά μου τον κόσμο της ΑΕΚ για τη στήριξη που μου έδειξε στο διάστημα παραμονής μου στην ομάδα. Θέλω να ξέρουν ότι εάν ποτέ επιστρέψω στην Ελλάδα θα το κάνω μόνο για να παίξω και πάλι στην ΑΕΚ. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπαίκτες που είχα για τη συνεργασία μας», τόνισε με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Nova ο Αργεντίνος άσος που στην συνέχεια αναφέρθηκε και στο θέμα της βίας: «Θα ήθελα πολύ να καλυτερεύσουν οι συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ιδιαίτερα σε ότι έχει να κάνει με το θέμα της βίας. Να είστε σίγουροι ότι η βία, δε λύνει ποτέ τα προβλήματα»

Όσο για την αλλαγή σελίδα της καριέρας του ο Σκόκο δήλωσε: «Η μεταγραφή μου στην Αλ Αϊν αποτελεί μια ξεχωριστή πρόκληση στην καριέρα μου και θα κάνω τα πάντα για να πετύχω και να τους δικαιώσω που με επέλεξαν. Ήθελα απ' την πρώτη στιγμή να βοηθήσω την ΑΕΚ, ακόμα και με την αποχώρησή μου απ' την ομάδα. Γι' αυτό, όπως ξέρετε δεν έφυγα ελεύθερος, αλλά αντίθετα η ΑΕΚ είχε σημαντικά οικονομικά ωφέλη από τη μεταγραφή μου».

Τέλος, ευχαρίστησε τόσο την διοίκηση της ΑΕΚ, όσο και τον Γιώργο Δώνη που τον έφερε στην ΑΕΚ, αλλά τον Μανόλο Χιμένεθ: «Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση και τον προπονητή που με έφεραν πριν από χρόνια στην ομάδα. Επίσης οφείλω ένα ευχαριστώ στον Μανόλο Χιμένεθ, δίπλα στον οποίο έμαθα πολλά».
gazzetta

0 Σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Design by Free WordPress Themes | Διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου - Google | Press Release Distribution